lørdag 11. oktober 2008

Hurra for deg som fyller ditt år....





I dag er det 16 år siden vi fikk vår yngste sønn :o) ..hjelpes som tiden går!
Dagen skal feires med nærmeste familie i kveld.
Og her er kortet som jeg har laget til han.
Har vært i bloggen til Daniel og blitt inspirert til å lage dette kortet .
Takk til Daniel for det du deler :O).... og dere må ta en titt inn i bloggen hans. Han lager SÅ mye flott!!!

Bølgepappen , boksiden og papiret som jeg laget tags'en av og papiret som jeg har stemplet "Hurra for deg" har fått et kaffebad etter oppskriften til Stempelgal og oppskriften finner du her
Det var veldig moro å holde på med dette og arken ble jo så flotte.
Tekststemplet 100% unik er fra KH design, Totally special er fra Autumn leaves. De andre tekst stemplene er fra Stempelglede. Bokstavene er QK Lusy. Tallene er noen gamle rester som har fått en runde med fil og walnut stain.

Ønsker alle en flott helg!!!
Og takk for at du titter innom :O)

3 kommentarer:

Daniel August sa...

WOW!!!

Fy flate, det kortet ble dritstilig!
Tagen ble jo 1000 ganger bedre enn min, og tusen takk for at du linker til meg.. ;P

Mvh
Daniel

Anita sa...

Et nydelig kort, skikkelig flott!:) Og så koselig høststemning du har laga i innlegget over, helt nydelig!

Ha en flott tirsdag! klem fra meg

wendela sa...

it's really hard to make a card for a boy, but this is so beautiful!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...