søndag 12. oktober 2008

Mania Runway # 1










Første runde i Mania Runway er igang og denne oppgaven fikk vi dette bildet som vi skulle scrappe og INGEN andre bilder var lov å ha med + at vi ha med kaffeark (papir som har fått et dypp i et kaffebad) og ett eller flere frimerker.

Det var virkelig en UTFORDRING men så moro som det var å lage denne spesielle LO'en.
Fra å lage disse kaffearkene til å lete rundt i skuffer og esker etter ting&tang som kunne være med på denne meget spesielle LO'en.
Blomstene er fra Prima og har fått Diamond Glaze på og glitterlim + litt maling på den ene blomsten
Gammel knapp,frimerker,fjær, bånd og blonder.
Har malt med crackle paint rundt hele pappen som er bakgrunnsarket. Brukt saks til å rufse opp kantene.

Alle gikk videre til neste runde siden ikke alle leverte til denne første runden.
I morgen kommer neste oppgave..spennende å se hva det blir for noe :O)

Ønsker dere en god søndag :O)

24 kommentarer:

Pia sa...

Et sjov og meget anderledes kort, fint og flot du stadig er med i udfordringerne, ærgeligt at jeg ikke kan følge med , er offline fra på torsdag og 14 dage frem. God søndag til dig.

{ Kristina } sa...

En utrolig fin layout! Her var det veldig mye spennende å se på, detaljer overalt. Og det er i tillegg veldig bra bruk av denne kaffeteknikken. :)

Vibeke sa...

Nydelig Anne!!!:)

Beate sa...

Knallstilig layout da!!! Fikk ikke gjort jeg denne jeg, nesten som jeg angrer nå da. :)

Desirée sa...

Hahaha noe av det kuleste jeg har sett på lenge!! Det motivet er jo bare rått! Du har klart å lage noe helt fantastisk ut av det, hele LOen er bare rå! Godt jobbet!
Ha en fin søndag!

Kjerubin sa...

så utrolig flott denne var.. En av mine favoritter.. :)

oheidia sa...

Morsomt å se hvordan andre lagde utfordringen - din var kjempefin. Mange flotte detaljer!

oheidia sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
oheidia sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mariannes gjenbruk sa...

Kjempe stilig ;-)

Cardmaking Galore sa...

Love all the details and the colour combo is great

Torill sa...

Bra jobba!!!!
En utfordring var det, men gøy! Lykke til videre - og din var virkelig stilig!!!

Merete sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min:)

Likte veldig godt bidraget ditt til ManiaRunways første runde! Stilig at du har brukt kaffeteknikken på store deler av LO'n. Mange flotte detaljer!

Cathrine sa...

kjempekult!! du traff veldig godt med fargene her, utrolig lekkert! og veldig tøff look med kaffe, flekker, maling, riving osv.. knallbra!!

Unknown sa...

Tusen tusen takk for besøket i bloggen min! Slike besk setter man pris på! Ja og spesielt når noen legger igjen en så utrolig koselig kommentar :D Så tusen takk igjen!

LOen din til denne utfordringen ble jo helt rå! Så utrolig mange flotte detaljer!

Gleder meg til å se hva du tryller frem i den neste oppgaven!

O_o

Gladie sa...

Så spennende side! Digger alle de kule detaljene du har med. :)

GREETJE sa...

This is really nice love every item on it

Maya sa...

Guriland,så stilig!!
Rett å slett råååååååå!!

Klemmer fra Maya :)

Anonym sa...

Wow, great details. I really love this.
xoxo Cecilia

Anne M sa...

Kjempestilig!!

Torill sa...

Tusen takk for gratulasjonen! Jeg er så glad - tror det ikke helt, for det var liksom ikke noen go-følelse når jeg var ferdig og levert... lykke til med neste runde!!!

Ellen Karin sa...

Å gud for en oppgave. Tror jeg hadde kjørt meg helt fast med et slikt bilde som utgangspunkt. Du har løst det på en strålende måte, og jeg er veeeeldig imponert. :)

Anita sa...

Denne var utrolig flott! Forstår ikke at dere klarte å få så mye lekkert utav det grusomme bildet!:D Du er så flink!

Linda S. L sa...

utrolig bra løst av den vanskelige oppgaven!!
alle fargene passa så bra sammen, ja alle detaljne. riktig kreativt og gjennom tenkt :)
flott!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...