søndag 19. oktober 2008

Mania Runway # 2












Mania Runway har lagt ut et nytt Runway Show og mange flotte og kreative løsninger på oppgaven som var:
Bruke strømpebukse.
Håndsøm.
Maling.
Og her er mitt bidrag ...har lenge hatt en denne LO'en i tankene...å lage en LO som handler litt om meg selv. Stempelgal hadde oppfordring for noen uker siden :
"Ble grepet av å lese en blogg for litt siden! Om Aledia Franklin. I hennes blogg ligger det en oppfordring til å selv være med på flere bilder... Vi scrappere er flinke til å dokumentere alle familiemedlemmer ...kanskje unntatt oss selv...
Oppfordringen er å være med på flere bilder!!!!"
Aledia Franklin døde i en ulykke noen uker senere.

Jeg har ingen overskrift på denne LO'en men noen få stikkord som beskriver litt om meg. Jeg er en person som har holdt på med en eller annen hobby hele livet og søm/håndsøm er noe jeg har holdt med på lengst. Derfor passet det så godt å lage denne LO'en til denne oppgaven.
Jeg har brukt hvit strømpebukse. Sydd litt hånsøm her og der. Papirdukken har min eldre bror (som ikke lever lenger)fargelagt da han var liten og er fra 50 årene. Var så glad da jeg fant denne i mine skuffer og at fargene passet så godt til LO'en og temaet. Ellers har jeg brukt en gammel beltespenne med masse bling på.
Malt med Crackle paint på bildet og på avispapiret (som er en av avisene som jeg la papirene som hadde vært i kaffebadet) Også malt crackle paint på noen blomster, grenen og bladene som er klippet ut av filt.
Blomstene er fra Prima. Gamle knapper og blonder .
"Happy" er stempel fra chatterbox og jeg har stemplet på en liten stoffbit.
"Dream" er stempel fra Fancy Pants.

Dette var en morsom oppgave å jobbe med. Har koste meg gjennom hele prosessen. Nå blir det spennende å se om man går videre. Det får vi vite senere i kveld.

Ønsker dere en forsatt flott dag!

20 kommentarer:

SILJE sa...

For en lekker layout! Detaljene er bare så søte...!! Dust, deilig fargevalg!

Jeg skal ta oppfordringen jeg også og få tatt det familiebildet vi mangler - i dag!

Elisabeth sa...

Kjempeflott og gjennomført!! Var bare kjempeherlig med alle de små detaljene! :D

Karina Beck sa...

Jeg kan godt lide dine flotte detaljer som krakeleringen, blonder, tekst osv Dejligt LO.

Vibeke sa...

Herlig LO Anne!!!:) Du har de nydligste detaljer!!!:)
Lykke til i kveld:)

Marita sa...

Så utrolig nydelig LO, denne var rett og slett vakker! Fargene og oppsettingen var midt i blinken - masser av lekre detaljer. Lykke til! :)

solsiv sa...

fader...denne var rett og slett nyyydelig. Så mange mange fine detaljer og alt så samtstemt.
Dritlekker for å si det på trøndersk :-)

Mitt Kreative Krypinn sa...

Denne var bare sååå nydelig!
Duse, gode farger og mange flotte detaljer.

Anita sa...

Denne er bare helt fantastisk, Anne!! Noe så nydelig... utrolig masse fine detaljer og pynt. Rålekker!!:)

Merete sa...

En kjempevakker LO!! Flotte detaljer !! Supert bidrag til ManiaRunway. Lykke til!

Anne Bente sa...

åhh.... så smukt et lo, super mange kanon flotte detaljer.

ninabakke sa...

Flotte detaljer :)

❤ Kaia sa...

Nydelige Lo'er.

Ha en fin søndags kveld :o)

cathrineangelica sa...

lovely!!!!

Torill sa...

Så utrolig nydelig!!! - som alltid! Den var kjempelekker! Lykke til!

Unknown sa...

WOW!!!!!

Jeg bøyer meg i støvet! Så utrolig mye flott du har klart å få frem på en LO.. Jeg blir stum av beundring!!!

Ikke mer å si en fantastisk!!

O_o

Unknown sa...

Såå utrulig lekker denne LOen var!! Herlige detaljer og herlig bilde og ikkje minst duse sarte farger!!!

klem,
Jorunn

Ruth Philps sa...

I love both of your latest layouts, but this one really rocks my boat!
I just love all of the sewing type touches as they relate to my childhood and remind me just of my Mum too!!

Daniel August sa...

WOW!!

For en kjempeflott LO du har laget, så masse flotte detaljer og greier..

Og ikke minst, for et flott portrett!

Mvh
Daniel

Jamie Pyles sa...

WOW!! This is sooo beautiful!! Love all of the buttons, fabric stamping, sewing!! Your work is inspirational!!!

Hilde sa...

Nydelig!! Hyggelig at du tok utfordringen! Vi må bli flinkere til å dokumentere oss selv!!

Takk for hilsen i bloggen min!
Alltid gode ord fra deg!

Hilde

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...