søndag 16. november 2008

Mania Runway # 6

Et nytt RUNWAYSHOW !!! Ta en titt inn i bloggen og se på alle de flotte bidragene!
Denne gangen var oppgaven å scrappe en spare LO :o)
Vi fikk ikke bruke mønsterark eller Bazzillkartong som bakgrunn
og vi måtte ha med en skolisse.
Den første LO'en ble jeg ikke fornøyd med så i siste liten fikk jeg laget denne.

Vi fikk en liste over hva scrappeproduktene kostet
og et hint om at mye er gratis.
Denne LO'en fikk en kostnad på 0.-kr :o)

Jeg har brukt en pappbit som bakgrunnsark og klippet hakk rundt kanten.
En gammel gardin.
Rosa fòr stoff.
Den rosa sløyfen er laget av en strimmel m/stoffrest.
Perlene er fra en lysmansjett.
avis og bok sider.
Denne "blomsten" eller rosett heter det kanskje har jeg laget av silkepapir.
Tatt en papirbit i midten og limt sukker på.
Søtt og deilig :o)


Hjertet er en ensom øredobb som lå i roteskuffen.
sløyfen er laget av stoffrester.
Brettet en muffinsform og la under bildet.
Det rosa under der igjen er silkepapir.
Kattefiguren og ekornet er gamle kort som jeg har printet og klippet ut
Et gammelt frimerke fra min frimerkesamling fra da jeg var liten.
Dette ble en skikkelig scrapp LO :o)
Så er det en ny spenning om man går videre etter denne runden.


He..he her er LO'en som jeg ikke sendte inn. Må jo ha den i albumet selv om den ikke
falt helt i min smak...tror nok ikke freestyle er helt min greie.
Denne LO'en kostet 5.-kr ...brukte maling på skosnøret.
Stoffet jeg brukte her er en rest fra en
badekåpe jeg sydde til mamma'n hennes da hun var liten.

Ønsker dere alle en strålende søndag :o)
Her skinner sola og det er blå himmel. En fin høstdag blir det.

Med denne LO'en var min ferd i Mania Runway over.
Det har vært veldig moro og utfordrende å være med på denne konkurransen.
Flotte oppgaver har det vært som har gjort at man har oppdaget nye "ting" underveis.
Takk til jentene i Mania Runway :o)

21 kommentarer:

SILJE sa...

Utrolig stilig LO! Og så bra at du bare har brukt gratisting. Et bevis på at scrapping ikke trenger å koste all verden, bare man har litt fantasi!

Ellen Karin sa...

Utrolig flott LO du har fått til uten å bruke "kjøpte scrappeting" Detaljrik og flott som vanlig. Og jeg må nok si meg enig i deg at den andre var mer din stil, men jeg synes freestyle-LO'en var flott også. Kreativt løst begge to.

Lykke til videre i konkurransen.

susanne sa...

Fy søren hvor flinke du er...bare å ta av "hatten".... Jeg blir så målløs bare en tur innom her. For du er bare SÅÅÅÅÅ FLINKE Anne !!!!
Du får jo til alt mulig du.....masse flott inspirasjon å hente her.

You are simple the BEST !!!!!

Kathrine sa...

Så flott LOen din ble!
Du er skikkelig flink - lykke til :)

Karina Beck sa...

Imponerende LO. Sjov ide, at lave et LO, der næsten intet koster. Dit bidrag er i hvert tilfælde blevet rigtig flot. Held og lykke.

Torill sa...

Jeg syneds egentlig begge var bra! Men den du sendte inn er VIRKELIG min favoritt!!!! Lykke til!

Vibeke sa...

Wow Anne!!! Den du leverte var bare helt utrolig flott!!! Herlig Lo!!!
Du må da gå videre med dette bidraget!!:)

Spennende å se freestyle Lo fra deg også - synes den var fin også jeg!!:)

Ønsker deg en flott søndag!!:)

Mariannes gjenbruk sa...

Nydelig Anne ;-) Moro utfordring - lykke til !!!!

Mitt Kreative Krypinn sa...

Er så imponert over alle de flotte Loene du har skapt i denne konkurransen. Du begynte bra og har steget hele veien, syns jeg:)
Igjen er det du som har scrappet min favoritt-LO..
Når jeg nå ser at dette er en LO til 0kr, ja da er det bare å ta av seg hatten. Såå imponerende!!!
Og det bildet var bare helt herlig da:)
(Syns freestyleen også var bra, men det endelige bidraget var helt suupert)
Lykke til!

Salte sa...

Synes de var skikkelig kule begge to jeg!!!!!!! Og 0 kr da - WOW..

Anne Bente sa...

åhhhh, jeg bliver sååååå imponeret hver gang jeg ser hvad du laver, det er bare såååååå total flot det hele

klemmmmmmmmmm

Gitte sa...

En sjov udfordring. Dit bidrag til konkurrencen er super utrolig flot. Jeg er ret vild med din stil. Held og lykke med konkurrencen. :)
Tænk at det er muligt at lavet et LO til ingen penge. Fantastisk. Det må jeg prøve en dag.
Du må forsat ha' en dejlig søndag.
Knus Gitte

ユーカリ sa...

This scrable idea is so fun! A lot of people were amazed by your work on my blog!!

Torill sa...

..... så dumt!!! du var jo min virkelige store favoritt!!! litt surt sikkert!! Men du har iallefall inspirert mange med dine flotte bidrag i Runway! Var jo skikkelig gøy da!! klem klem

Pia sa...

Det var så utrolig flot og smukt bidrag du deltog med, så lækre ting og farver du havde brugt og så til nul kroner, er trist over at det er slut for dig i Mania Runway, synes bestemt du skulle have været videre til finalen, du er så dygtig og laver nogle kanon flotte og kreative layouts. Du må have en rigtig god søndag aften.
Knus fra Pia

Broggis sa...

Her snakker vi kreativt!!! Så lekkert på scrap:)

Hanne sa...

Jeg blir alltid så utrolig imponert når jeg besøker bloggen din. De er flotte begge to, men den første tar kaka. Tenk å lage et mesterverk til kroner 0,- Nydelig jente også!

Jeg ønsker deg en fin, kreativ uke!

Klem

Mitt Kreative Krypinn sa...

Må si som Torill:"Så dumt!"
Du hadde virkelig fortjent å gå videre- syns jeg. Du var min favoritt hele veien.. Men, men jeg kommer ihvertfall til å stikke innom å se hva du scrapper heretter for jeg er så imponert, og liker stilen din kjempe godt :)

milli sa...

Åh! Så fine LO'er du har laget!! Jeg falt helt for den første, er jo en rosajente jeg da, så:)
Så utrolig imponerende at du har brukt så mye som du hadde liggende!
Rålekkert ble det!

Klem
Camilla

Marianne Hope sa...

Jeg likte også begge bidragene dine, spesielt siden de ikke kostet noe. Synd at du ikke gikk videre, men sånn er det nok bare....Det var utrolig mange flinke med i denne konkurransen. Ha en fin kveld

Maria sa...

WOW!!!!

du er SÅ dyktig! Mere vet jeg ikke hva jeg skal si. Denne øverste LOen er utrolig nydelig. Alltid en fornøyelse å stikke innom din blogg

Klem fra
Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...