mandag 10. november 2008

To catch a moment

Jeg fikk være med enda en runde i LSS (last scrapper standing).
En konkurranse som er inne på forumet Minneriket.no.
Denne gangen var oppgaven å bruke tekstil.
Virkelig en oppgave som gikk rett hjem hos meg...elsker å jobbe med tekstil og papir :o)
Bildet er av mitt barnabarn Hannah Louise.
Vi ligger begge to på gulvet og snakker sammen og har en herlig stund sammen
mens hun tegner tegninger til meg.
Og kamera har jeg jo nesten alltid i nærheten :o)
Ville jo gjerne forevige denne stunden med noen bilder
og dette er et av de bildene jeg fikk tatt.

Jeg har brukt lag på lag av tekstil på denne LO'en.
Har brukt en bølgepapp i bunnen og så lag
av lerret, rosa fòr,gammel blondegardin og tyll.



"Blessed" er et stempel fra Fancy pants og stemplet med walnut stain.
"Believe" er også et stempel fra Fancy pants og her har jeg stemplet på tynt stoff
og embosset med gull.

Rammen rundt LO'en er papir fra MME og jeg har brettet hjørnene
og tatt over med sandpapir for at det skulle bli et markert hjørne.
Malt med crackle paint på bølgepappen.

Her kan man se litt av lagene .

Sydd sammen noen stoff biter og skrev tittelen med thickers og noen QK bokastaver.

Rosene har jeg sydd for hånd og tatt en liten perle i midten
og de har fått litt glitterlim på.

Bladene har jeg klippet ut fra fòrsilke og de har fått et "bad" i Beeswax (bivoks)
Det var lett å forme bladene etterpå og de dikk en gin overflate.
Tekst lappen har også blitt dyppet i bivoks etterat jeg hadde skrevet teksten.

Denne layouten skal jeg sette inn i en 3D ramme.

Det har virkelig vært en morsom og utfordrende oppgave.
Moro å kunne få bli med så langt.


Over til Mania Runway...JIPPI...JIPPI......jeg gikk videre til neste runde og
i tillegg så vant jeg ukas runde og får aldri så liten scrappepakke i posten.
Dette var virkelig moro!!!

God mandag til alle som er innom her :o)

30 kommentarer:

Camilla:-) . Camilla Raade Paulsen sa...

Hei Anne, så utrolig lekkert bilde du har laget!!! Digger stilen din :-)

Ellen Karin sa...

Å gud, denne var nydelig Anne Kristine. Måten du har brukt stoffene på var flott, og bildet var jo fantastisk i seg selv. Du har virkelig fanget et øyeblikk med det... Denne blir nydelig å ha på veggen...

God mandag til deg også.

Kjerubin sa...

ååå.. denne var rett og slett helt nyyydelig.. elsker hele LOen og oppsettet og hvordan du har satt det sammen og den er rett og slett helt nydelig... *hjerte, hjerte*

Mokka sa...

Denne var jo helt bedårende!! Liker absolutt alt ved denne jeg. Helt nyyyydelig. Og så kreativt da. :)

Karina Beck sa...

Hold da op, hvor er det smukt. Flotte detaljer. Det ser god ud med det lag på lag og trykket på stof.

Gro sa...

Du er bare helt rå altså.
Denne var bare kjempe nydelig.

Gro.

milli sa...

Noe så nydelig, Anne! Fargene er så vakre og fotografiet fikk meg til å smelte helt! Kjempesøt jente!
Det står respekt i at du har sydd rosene selv, masse masse arbeid, men for et resultat også da!

Håper du har en fin dag!

Klem fra
Camilla

Janique de Suisse sa...

OMG ! It's sooooo beautiful ! I love your lo !!

Anne Bente sa...

åhhhhhhhhhhhh, det er dog noget af det skjøøneste jeg har set, wawww hvor er du bare dygtig.

❤ Kaia sa...

Nydelig LO!!!!!

Gitte sa...

Waouw det er helt utrolig smukt LO du har lavet. Det er nogle skønne detaljer du har lavet med stoffet.Det ser godt ud med det embossed stempe på stoffet. Jeg tror lige at jeg skal kigge nærmere på dine detaljer. :)
Det billed er ganske rigtigt, helt perfekt til en 3D ramme. :)
Du må forsat ha' en god mandag.
Knus Gitte

Pia sa...

Den er kæmpe nydelig, så flot med utrolig mange dejlige detaljer, så gennemført til mindste detalje.
Knus fra Pia

Vibeke sa...

WOW - den var rååååålekker!!! Helt nyyyydelig - kunne sett på den i evigheter * hjerte hjerte *

Torill sa...

Å hallo i luken, for en nydelig LO!!!!!!!!!!!
JEG BØYER MEG I STØVET!
Du er bare helt rå!!!
- og jeg gleder meg til å se hva du tryller fram i denne runden i Runway!!!!
klem

Broggis sa...

Sukk! Nydelignydelignydelignydelig! Studerer og studerer! Takk for at du deler mesterverkene dine, Anne!!

Mariannes gjenbruk sa...

Guriland Anne....du er mester!!! Nydelig altså - både LOen og barnebarnet...;-) Kleeeem PS: har sendt deg pakke i posten idag!!

Anneli sa...

Denne var helt fantastisk nydelig <3 Du er bare så dyktig!
Må innom å titte hver gang du har lagt ut noe nytt.. (:
Ha en fin og kreativ kveld.

Broggis sa...

Award til deg i bloggen min<3

Camilla sa...

Utrolig flott! Kjempefint dandert alt stoffet og blonden, og nydelig foto:) Denne falt jeg for med en gang.

Vakkert:)

Turid Mari sa...

Så vakker denna va, Anne!!!
Herlig med prinsessetyll og før et nyydelig barnebarn du har! Skjønn va ho!! :)

Klem fra Turid Mari

Anka sa...

Herlighet så mye vakkert du lager! Nå har jeg sittet her å måpt meg gjennom prosjekt etter prosjekt. Dette står det respekt av!

Ha en strålende, kreativ uke!


Anka

ユーカリ sa...

Oh my god! I have never seen a Lo like this Anne! This is more than beautiful!

Maya sa...

Fyfaderulland så lekkert!
Nyydelig med rammen rundt og att lagene med stoff liksom kommer ut av ramma!
Du er bare rååååå!!!!
Klemmer fra Maya :)

Linda S. L sa...

OMG! Denne var bare helt utrolig lekker! Og for non flotte detaljer, en fryd for øye!! fantastisk flink du er :)

Og mania oppgaven din var også bare helt utrolig. jeg likte så godt fargebruken på den og det du fikk gjort med bobleplast og maling. kjempe bra løst! Og gratulerer med 'seiersrunden' :)

Og det julekortet til sukkersøtt utfordringen du har laget, jeg gir meg over!! så flott og detaljert det var. flotte farger også :)

oheidia sa...

Det var virkelig velfortjent at du vant siste runde i Mainia Runway. Da jeg kikket på bidragene var du favoritten den siste gangen! Artig med pakke i posten d:=)

Denne nydelige Lo'en her hadde da imponerende mange lag! Hærlig romantisk stil med blonder og roser og utrolig fint bilde av denne vensle frøkena! Tvi tvi med Lo'en i konkurransen!

Hanne sa...

Du er utrolig dyktig! Dette er noe av det fineste jeg noen gang har sett. Hjemmelagede roser, blonder og det nydelige bildet..... Fantastisk!

Ha en fortsatt fin og kreativ uke!

Annette sa...

WOW - what a beautiful page, so shabby, I love it!

Lene S sa...

Å gosj! Det er noe av det nydeligste...!!! Så vakkert!

Lin sa...

Denne LOen var bare helt fantastisk nydelig. Utrolig kreativt med tyllet, og ...resten. Min favoritt for tiden.

Solrunn sa...

WOW denne LO var bare helt fantastisk, rå flott og nydelig;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...