fredag 8. mai 2009


Måtte punche litt mer i dag :o)...kjempeflotte disse punchene fra Martha Steward.
så lette å brukt og resulatet blir fint. bildet jeg har scrapper her er fra Hannah Louises
6 årsdag...her er hun sammen med tante Louise og Kristoffer :o)

Mønsterark fra Dream street paper
Fant en gammel brikke som jeg la under bildet.
Blomster fra Prima
Gammel trykklås fra min mormor (med gammel stoffrest på )

Rosa tyll fra Bazzill ...sommerfuglene har jeg funnet på internett
og printet ut på vanlig kartong.

15 kommentarer:

Karina Beck sa...

Flot! Det ser kanon godt ud med den gamle brikke..
Og lækker punch, den kan jeg godt forstå, at du er glad for.
Knus Karina

Anne Bente sa...

nydelig nydelig som altid,flot med sommerfuglene,

god weekend
klemmm

Mokka sa...

Kjempefin!! du er så flink til å bruke andre ting enn scrappeting, og gjøre LOen til rene kunstverket. :)

Pia sa...

Igen Igen et super rålækkert layout, uh hvor jeg glæder mig til jeg får mine Matha punch som jeg har bestilt i Norge for flere måneder siden. Du må have en dejlig aften.
Knus Pia

Hanne sa...

Nydelig! Du benytter så masse spennende materiale i LO'ene dine! Herlige detaljer!
Ønsker deg en fin helg!
Klem Hanne

anne76 sa...

beautiful!!! I love it!!!!

Kari sa...

Utrolig nydelig! :-)

Har et spørsmål ang punchene fra Marha Stewart, er de mye bedre enn Fiskars sine? Jeg synes nemlig de er så vonde å bruke.

Kari :-)

annes paperfun sa...

Punchene til Martha Stewart er mye letter å bruke enn fiskars og går lettere i tykkere papir også...

Beste punchere jeg har hatt hittil :o)

HegeAL sa...

Vet du, anne...jeg har aldri hatt lyst på sånne puncher jeg. Helt til nå *dåner* Nå ble det plutselig noe jeg må ha pga av dine superflotte LO. Tusen takk for inspirasjonen! Gleder meg til å treffe deg på juni!

-klem-

pia iris sa...

du er så flint til å bruke gamle ting du finner i skuffer og skap, gamle duker og trykknapper, morsomt.
flotte farger og fint pyntet.
ha en flott helg

Veronica sa...

Nydelig Lo! Flott at du har punchet hele veien rundt:)
Og nydelig med din blanding av scrappetig og "funn" på Loene dine:)

Lisbeth sa...

Å dette var virkelig flott! Likte kompinasjonen du har brukt med den gamle brikken, nydelig!!!
Ha en riktig fin helg.
Klem

Carina sa...

Kjempevakker LO, masse flotte detaljer og vakkre farger.

Мастерская Книги sa...

your works are magnificent, simply wonderful

Kort og Søm sa...

Veldig, veldig fint!
Fredrikke :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...