torsdag 7. mai 2009

Vintage kort


Enda et bidrag jeg hadde i siste nr av Ett trykk. (nr 2 ..2009 )
Laget dette som et gavekort med plass til eventulet penger ..etc... inni.
Motivene jeg har brukt har jeg funnet på internett.
Mønsterarket er fra MME ...gammel blonde og bokside
Små roser fra Prima og den hvite blomsten er fra Papirloftet.

La en tag oppå et lag med tyll og hvit fjær.
Pyntet med små roser..blonde og charms.

Inni kortet har jeg limt sammen flere lag med avispapir
skåret ut som et "vindu" og limt på gamle boksider.
Svertet med chestnut roan og creamy brown



Ønsker dere alle en god dag.
klem Anne Kristine

22 kommentarer:

pia iris sa...

skikkelig nydelig og gjennomført.
så fint når det er pyntet så flott inni og.

Unknown sa...

O M G.. what a beautiful work... love it..

LG mOni

mo9ca sa...

Så utrolig nydelig og gjennomført!!
Du klarer stadig å ta pusten fra meg du Anne!!

Ønsker deg en fin dag,
*klem*

LENA sa...

Fantastiskt vakkert kort!

Pia sa...

Wooow hvor fantastisk flot kort med sååå mange lækre detaljer som altid,du er så dygtig Anne Kristine og jeg er vild med din fede stil, bliver altid så inspireret når jeg besøger din blog.
Knus Pia

Monica Anderberg sa...

Wow, så snyggt. Väldesignat och extremt vackra detaljer. Ser snyggt ut med tidningspapprerna som du gjort ett "hål" i. Tar nog efter den idén i framtiden!

Kram Mony

Chimene sa...

What a beautiful project!!!!!!
LOVE this!!!

XXXX Chimene

Lisbeth sa...

Ja det ble observert i bladet! Jeg falt for det med en gang, veldig flott gjennomført på alle sider!! Nyyydelig!!!
Masse klemmer fra Lisbeth

Christine sa...

helt nydelig!

Renate sa...

Helt utrolig vakkert Anne. Du tryller frem de lekreste scrapperier gang på gang.

Anita Thorsen sa...

Aldeles nydelig kort!!! Men det er jo alt du lager :)

Ha en fin kveld.

Karina Beck sa...

Et utroligt lækkert og gennemført kort!!!
God stor bededagsferie til dig.
Kram

Camilla sa...

Gång på gång återvänder jag till dig,
du gör såå mycket fint.
Och jag är helt betagen i dina vackra LO:s.
Ditt sätt att dekorera och sätta ihop färger.
Alla dina vackra detaljer är ögon godis.
Du är så DUKTIG Annie!
Kramar Camilla

Asil sa...

OJOJOJ, så lekkert! Jeg veksler mellom å bli uhyre inspirert og grenseløst misunnelig hver gang jeg er inne hos deg! :D

Lag på lag, rufse, male, knyte.. Og alt i nydelige farger sammen. Rett og slett herlig resultat! Holder du kurs noe sted?? :)

Marianne/skorpionen sa...

Så vakkert så vakkert :) Studerte det inngående i bladet og blir i grunnen aldri mett av å se på det. Nydelig!

Anonym sa...

SÅ LEKKERT! Gud jeg hadde blitt glad over å fått noe sånt!!
Du lager vannvittig mye flott her inne, kommer nok på besøk flere ganger!

Evgenia Petzer sa...

This is co cute. like yr small deatails, this really "smells" old)

Anita sa...

Jeg så dette i bladet og må bare få si at det er helt utrolig, fantastisk nydelig!! Du er så flink på sånne kort, fins ingen over!;)

Annette sa...

This is absolutely stunning!

Ania - "Z Papieru Tworzone" sa...

Oh, it`s amazing!

anne marie sa...

Nydelige kort =)

Anonym sa...

Så vackert och så välarbetat! Massor av fina detaljer - jättefint!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...