tirsdag 16. juni 2009

Pyntet kleshenger med veggbilde {DT Papir i Hjertet}


Laget denne til Galleriet hos Papir i Hjertet
Hengeren har jeg kjøpt på Panduro og pyntet med blomster fra Prima
og andre produsenter...blonder og sløyfebånd

Bølgepapp som jeg har malt med gesso
Bildet er av vår datter Louise for 18 år siden ...så dette bildet
henger på hennes rom....
Jeg har lagt noen lag emd gamle duker ...gardinrest...
blonder fra min mormor og pom poms fra min mor.
Bling swirl fra Prima

Skrudde en messing "øye" på hengeren og tredde hyssing
med knapp i som oppheng.


Ønsker dere alle en flott tirsdag :o)
klemmer Anne Kristine

27 kommentarer:

Kristin Langnes sa...

Så utrolig flott denne her er Anne!

Daniel August sa...

Du er helt utrolig, trenger jeg si mer? :P

Ha en fin dag.

Hilsen Daniel

Lene sa...

WOW denne er rålekker Anne Kristine!

Marianne/skorpionen sa...

Utrolig vakkert :)
Tusen takk for at du inspirerer med alle dine fantastiske kreasjoner!

Ha en flott dag :)
Klem
Marianne

Jamochka sa...

Very beautiful! Amazing project & the boy is sooooo cute))

MonaV sa...

Sier bare nyyydelig jeg:)

❤ Kaia sa...

Fantastisk flott !!!!!

Anne M sa...

Wow!! denna var utrolig flott!!
Nydelig bilde og mange fine detaljer.

Anne Bente sa...

åh wawwwww så utrolig flot denne er.
klemmmmm

HegeAL sa...

Bare helt utrolig nydeli! Klarer ikke se meg mett på den!

...glimmermisten er den herlige grønne jeg kjøpte i helga ja. Key lime pie ;-) Digger den. Så glad jeg bytta!

Carina sa...

For en utrolig ide! Du er bare utrolig flink med detaljer.

Denne var alldeles nydelig :)

Klem Carina

ilgya sa...

It's fantastic!!!!

~Isabell~ sa...

WOW, denne var virkelig lekker, herlig vintage preget. Noen ganger lurer jeg på om jeg kommer til å komme halvparten så langt innenfor denne hobbyen

Karina Beck sa...

Aii hvor er den dog bedårende, fantastisk flot!!!

Anonym sa...

Nydelig!

Camilla sa...

Så fiiiin den var! Nydelig:) Alltid så inspirerene å titte innom hos deg.

Alina sa...

Stunning, Anne Kristine!
Hugs, Alina

Iselind sa...

Åååå, så utrolig flott:)

Ellen Karin sa...

Å gosh, nå blir jeg helt målløs her. Denne var fantastisk nydelig. Og for en flott gaveidé Skal legge meg den på minne til en gang senere. :)

Torill sa...

Så nydelig disse veggbildene dine!!
Jeg har blitt inspirert av disse jeg, og har noen liggende som kommer etterhvert hos meg også, og dette var ett av de hærlige i rekken!!!
Takk for inspirasjon, Anne!
Du er toppen!

Pia sa...

du er bare så dygtig, laver de yndigste ting og denne er ingen undtagelse, såååå lækkert og flot pyntet. Du må have en god aften.
Knus Pia

loriete sa...

It is sooooo amazing! Fantastic work and idea and the cutest of all little model in the photo.
Klem fra Loriete.

Aina sa...

Rett og slett utrolig vakkert! Ikke så mye mer å si... :O)

Trine sa...

Hei!
For et nydelig veggbilde!
Kjempesmart ide å bruke en kleshenger på denne måten! Elsker det!
Ha en fin dag!

Jan Hennings sa...

WOW, this is beautiful!

tanja sa...

Very beautiful! like it very much
xxx tanja uit holland neterland

Annette sa...

Så utrolig nydelig!!

har lenge lurt på pynt til min datters rom, å nå fant eg inspirasjon. Tusen Takk!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...