mandag 5. oktober 2009

Et par Julekort {DT Inkido}

Noen flere julekort og jeg har også her brukt mønsterark ....kartong
og stempler fra Inkido
Trykket ut en CB snøstjerne på midten av kortets framside.


De små snøstjernene er Martha Stewart punch

CB stjernen har jeg embosset med embossingpulver Frost

På dette kortet har jeg sydd en konvolutt som jeg pyntet
og har en tag oppi.....på utsiden stemplet jeg med teksten "Glade Jul"
krøllet det og svertet med vintage photo ...etterpå dryppet jeg noen dråper
alkohol Ink cobber over .

Tusen takk for alle kommentarene og oppmuntringene dere gir meg :o)
Ønsker dere en god start på en ny kreativ uke.
klem Anne Kristine

6 kommentarer:

Anne Bente sa...

åh.... så nydelig, som altid,lækre detaljer,supert
ha en rigtig god dag
klemmmmmm

Lena Katrine sa...

Alt du lager er like gjennomført og vakkert, ned til minste detalj, vennen!
Lyst og lekkert, med mange flotte detaljer!
Vinterbildet ditt nedefor er bare sååå nydelig!

Ha en flott ny uke, vennen! Go'klem

Anonym sa...

Nyyyydelige kort Anne, du ruler!
Klem <3!

Aina sa...

Rålekkert kort! :O)

Monika sa...

Så utrolig mye lekkert du lager!!
Er en liten stund siden sist jeg var innom her nå, og her bugner det av innspirasjon :)

Takk for sist forresten :) Koselig å hilse på deg på stempelscrappmessen :)

Carrin sa...

Så utrolig flott!!
Du er en ener på hvitt altså! :)

Ha ei flotters uke!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...