mandag 28. desember 2009

Hurra,hurra,hurra...........


Måtte jo lage et kort til Philip og her er resultatet. Et enkelt kort.
Jeg syntes ofte det er vanskelig med guttekort. Hurra ruten stemplet fra Inkido
ble min redning denne gangen også. Stemplet det opp 3 ganger og limte det oppå
hverandre...så det ble 3 x hurra :o)
Limte et 8 tall på stjerne stemplet
Sort bølgepapp, også fra Inkido som jeg embosset med gull UTEE.
Ellers har jeg brukt bånd og thickers

Ta en titt i bloggen til Inkido de har en julklappscandy
med trekning 13.januar :o)

Ønsker dere alle en koselig romjul :o)
Klem Anne Kristine

8 kommentarer:

Oxana sa...

Dette ble et kjempetøft kort!!!
God Jul!
Oxana

Karina Beck sa...

Sejt og råt drengekort. Jeg synes også at det kan være svært at lave til drengene, men dit blev virkeligt fint.

malla-me sa...

Stilig guttekort! Tøft og guttete.
Marit

Pia sa...

super sejt drengekort. Stort tillykke med ham. Du må have en skøn dag.
knus Pia

Marianne/skorpionen sa...

Det var et skikkelig tøft guttekort! Røft og tøft med bølgepappen og Hurra-stempelet.

Ønsker deg en fortsatt god romjul :)

Klemmer fra Marianne

Lene - nabon sa...

flott guttekort, synes det er litt vanskelig med disse guttekorta jeg også!!!

ja, åssen har du fått snø i bloggen?

mettepip sa...

Gratulerer med bursdagen til barnebarnet Anne! Regner med at også du synes tiden løper;)
Kjempetøft guttekort du har laget. Likte godt ragene og det røffe uttrykket. Synes også det er vanskelig med guttekort.
Klem fra
Mette

Lene - nabon sa...

takk for snø! Klem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...