fredag 8. januar 2010

2 julekort {Inkido}


Hadde disse 2 julekortene med i siste nr av Ett trykk.
Materialene jeg har brukt på kortene er fra Inkido.
Borden og snøstjernen er spellbinders.


Motivet på dette kortet har jeg funnet på internett.
Ellers er stempler og papir fra Inkido.

Jeg har malt litt shimmerz på håret og skjegget til nissefar :o)


En gla' nyhet.....før jul så fikk jeg en forespørsel fra Inkido
om å være med i deres faste designer team og selvfølgelig svarte jeg JA til dette :o)
Liker så godt produktene de har ..stemplene og mønsterarkene...blomstene...blondene etc.
Jeg har jo vært gjeste designer der denne høsten og ble veldig glad for at
jeg kunne fortsette å være designer for de.

Tusen takk for award'ene jeg har fått fra mettepip....Filharmonica og MonaV
Setter stor pris på oppmuntringen :o)
Jeg lar den ligge trygt i bloggene deres...jeg er ikke noe flink til
å ordne med disse awartarene ....blir til at jeg bruker energien min på scrapping

Ha en flott dag alle sammen :o)
fredagsklem Anne Kristine

15 kommentarer:

Janne sa...

For noen lekre julekort ♥ Likte begge 2 godt men syns det hvite var megalekkert, har sett noen andre hvite julekort og, og må si at det blir så delikat og lekkert når det er gjennomført med bare hvitt, ordentlig stilfult blir det ☺

❤ Kaia sa...

Nydelige julekort....
Godt nytt år forresten!!!
Begge kortetne var sååå flotte på hver sin måte.
Ha ei super helg, håper å ha noe nytt å vise frem etter helgs..
Stor klem fra Kaia

MonaV sa...

Jeg elsker det hvite....så rent og lekkert!!

Marianne/skorpionen sa...

Så nydelige julekort! Det hvite var så utrolig lekkert :)

Gratulerer med fast designer hos Inkido!! Skjønner godt at du ble spurt, du lager jo så mye lekkert med de produktene :)

Ha en flott dag og helg!
Klemmer fra Marianne

Britt-Inger sa...

Härliga julkort. Vita julkortet var ju sagolikt!!!!
Kram.

Pia sa...

så flotte kort og sikke arbejde med alle de syninger på det hvide kort, super lækre begge 2.
knus Pia

Asil sa...

Trodde nesten jeg var lei av å se på julekort nå, men NEIDA! Ikke når jeg ser julekort som dette!! Nydelige! :D

Ida / Little sa...

Hei Anne, nok en gang to flotte kort! :) Og som takk for all god inspirasjon har jeg en award til deg på bloggen min: http://ipb.blogspot.com/2010/01/award-time.html

God helg :) Klem Ida

Elisabeth sa...

Oi, det hvite der var skikkelig fint! Minner meg om snø og engler :) Et utradisjonelt, men utrolig fint kort!

mettepip sa...

Gratulerer som fast DT-medlem på Inkido!
Flotte julekort du har laget igjen, og med helt forskjellig uttrykk! Likte begge toveldig godt, men må si at det hvite ble utrolig rent og lekkert!
Ha en flott helg!
klem fra
Mette

mette sa...

En award fra meg til deg!

Du er til stor inspirasjon!

Klem Mette

Meretekj sa...

Kjempeflotte julekort!
Jeg ønsker deg et godt og kreativt nyttår:)

Synnøve sa...

ah... Begge var veldig fine, men det hvite var suuuperflott. Så delikat og nydelig. Vakkert med bare hvitt!

Heidi sa...

Det hvite kortet var bare lekkert!!!!! Nyyyyyydelig!!!!
Ha en flott helg.

Kim sa...

These are some great cards, I love them.

Gr. Kim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...