onsdag 27. januar 2010

Go'klem {DT Papir i Hjertet}


Laget et bilde til Hannah Louise sitt nye rom :o)
Liker så godt dette bildet av henne og mamma'n.

Endelig har Papir i Hjertet fått inn den nydelige og praktiske
vintage hengeren ...liker den så godt og er så dekorativ i seg selv.

Jeg har brukt bølgepapp som bakgrunn.
Mønsterark er fra den nye nydelige serien sommar fra Inkido
som er på vei inn til Papir i Hjertet.
Malte litt hvit crackle paint her bak bildet
Blomster ranke og blomster fra Prima.
La litt tyll under og satte på en charms.


Hjertene er QK som jeg har sydd på en gammel blonde.

Ønsker dere en flott dag :o)
Klem Anne Kristine

17 kommentarer:

Jessy Christopher sa...

Ur creations are simply stunning!! I love your shabby chic style :)

Hugs
Jessy

Anonym sa...

Åh, nydelig! Så de hadde fått inn de hengerne hos papir i hjertet.. Det er en must have altså!! De er jo så skjønne!

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Unknown sa...

I love your work. This simply shocking:)))!!!

Line A sa...

For et nydelig bilde!
Ble nok godt tatt imot kan jeg tenke meg :)

Paper Paradise sa...

I am always in awe at your gorgeous creations, and as always this is beautiful x

Ruth Philps sa...

Anne this is absolutely gorgeous!!

Marianne/skorpionen sa...

Nydelig veggbilde! Tenker hun blir fornøyd med dette på det nye rommet sitt. Bildet var jo helt nydelig da :)
Vegghenger har jeg lett etter lenge så da er det på tide å handle litt skjønner jeg!

Ha en flott dag!
Klem fra Marianne

Jacqueline (Sjakkie) sa...

What a beautiful creation, really super!
Hugs Jacqueline

Mrs X sa...

Wow, helt underbar!!! Så vacker!

mettepip sa...

Lekkert Anne! Herlig bilde av mor og datter. Veldig lekkert med blonden under.
Vi sees vel på lørdag;)
klem fra
Mette

Malin sa...

Så nydelig, Anne! Og herlig bilde av jentene!! :)

Gleder meg til å treffe deg på lørdag! Klem Malin

Elisabeth Helland sa...

herlig bilde av de to, og så har jo du komplettert det hele med dine kreative sider....virkelig et flott veggbilde

Gitte sa...

Jeg er helt vild med din ophæng. Det her er ingen undtagelse. Super lækre farver og pynt. Den vintage henger er bare skøn. Jeg må se om det er muligt at finde dem i de danske scrapbutikker.:)
Du må forsat ha' en dejlig uge.
Klem Gitte

soltroll sa...

For ett herlig vegg bilde du har laget. Enig med du.... det er veldig flott og dekorativt med den kles hengeren. Har kjøpt en slik jeg også, men ikke prøvd den ennå, Hmhmmm.. kansje det er på tide nå. Kjekt å få litt innspirasjon.
Hilsen Soltroll(Merete)

Pia sa...

super rålækker hænger og et skønt billede, jeg venter post fra Norge med nogle at de søde bøjler eller hanger hedder de vist.
knus Pia

AGNESMOUN sa...

It's wonderfull !!! I love it, really ...
Agnès

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...