lørdag 9. januar 2010

Skissedilla {Bonus}


Skissedilla har fått 2 nye flinke scrappere i sitt DT gjeng
og de har en bonus skisse i den anledningen.
Det ble en enkel LO med bilder fra et av julens bad i jacuzzi'n.

Jeg har brukt mønsterark fra MME
Kakeserviett som jeg har malt med gesso og drysset litt glitter over.

Dryppet litt rød glimmer mist under snøstjernene som er
punchet med spellbinders.
Tusen takk til Ida/Little og mette
for awarden og oppmuntringen,
som jeg skrev i innlegget under her så lar jeg
den ligge i trygt i bloggene deres :o)

Ønsker dere en herlig helg.
Klem Anne Kristine

9 kommentarer:

MonaV sa...

Ååååå, det så da utrolig digg ut!!
Også så stilig med nisseluer og det hele.
Snøstjernene var perfekte her, og fint oppsett.

Vibeke sa...

Nydelig!! Jeg liker så gost at du" gjør noe" med alt du setter på Loene dine. Lekkert:)

God helg Anne:)

Karina Beck sa...

Super super lækkert enkelt layout. Og dejlige billeder ; )

anettspalett sa...

Hei Anne:)

Har gitt deg den samme awarden:)

Klem fra Anett:)

❤ Kaia sa...

LEKKER LO !!!!!!
Nydelig oppsett, og flotte bilder...
HA ei fortsatt flott helg.
Klem fra Kaia

Bjørg sa...

Dine kort og alt annet du lager er helt spesielle. Jeg skjønner ikke hvordan du får det til og hvor du henter ideene dine fra. Jeg bøyer meg i støvet.... Denne Lo'n er bare så smakfull og samtidig så uttrykksfull. Veldig deg!! Ha en fin lørdagskveld,

HegeAL sa...

å guri..det der så kaldt ut!! Men samtidig koselig! Stilig detalj med den røde dryppinga!

Takk for at du deltar!

Nora sa...

It's gorgeous Anne Kristine...love the little spalshes of RED and the stitching.
Big hugs,
Nora

Maya sa...

Alt du tar i blir til gull,vennen!!
Du er bare råååå!
Gleder meg så masse til å sitte ilag med deg i februar, og bare nyyyyte synet av alle lekre kreasjoner!!

En award får du av meg også ;)
Go`klemmer fra Maya :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...