torsdag 6. mai 2010

Venner er som lys...{DT Papir i Hjertet}


Liker så godt teksten på dette stempelet fra Hearfelt design.
Mønsterarket er også fra Heartfelt design .
Rammen har jeg laget med en Tim Holtz sizzix dies og sirkel fra Spellbinders
Embosset rammen med cuttlebug embossingfolder.
Pyntet med noen blomster.

Formen på selve kortet har jeg brukt formen på rammen som mal.
Blondeborden er doily lace edge punch fra Martha Stewart.
Ønsker dere alle en flott torsdag :o))
Klem Anne Kristine

10 kommentarer:

Pia sa...

wow så lækkert kort med så fin brug af Tim Holtz dies, lækre detaljer og flotte papirer, jeg har været så heldig at vinde den nye serie så glæder mig til den kommer i min postkasse, de ser skønne ud.
Ha' en dejlig dag
Varme knus Pia

Mirabelka sa...

beautiful and so delicate!

Renée Tilbords Halden/Storbyen sa...

http://reneesverden.blogspot.com/2010/05/min-frste-award-motatt.html

maria bela sa...

Beautiful! and..so...тепло и уютно))..warmly?))

Sol sa...

Dette var LEKKERT altså! Falt helt for disse softe duse farge tonene. Nydelig komponert og lekkert pyntet! NYYYYYYYDELIG! :)

Scrap Jackie sa...

Lovely card!!!
SO sweet!!!! I just loved it!!!

Maria Therese sa...

Nyydlig kort!!!

Anne Bente sa...

wawwwww total flot, lækre farver.

knussssssssssss

Guro sa...

Nydelig!!!! Dette stempelet er så flott, og det kom jo veldig fint fram på dette kortet.
Veldig fin blomster oppsats :-)
Klem Guro

Synnøve sa...

Superlekkert kort!
Sart farge og herlig stempel! Den blonden/punchen er bare sååå søt!
Ha en fin kveld!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...