tirsdag 24. august 2010

En LO og et kort {DT Steffens}


Philip er i full konsentrasjon her .... det ble bom denne gangen ...
...men øvelse gjør mester :o))

På denne LO'en har jeg brukt mønsterark fra
October afternoon Fly a Kite: Fireflies og Ice Cream.
Malt og sprutet noen dråper med grønn akrylmaling.

Satte på noen trykk knapper og stifter.

Sydde over noe av malingen med symaskin
etterat malingen hadde tørket.

På dette kortet har jeg brukt resten av mønsterarkene til October afternoon.
Motivet fant jeg på mønsterarket Fireflies.
Stanset det ut med spellbinders sirkel.

Satt inn en skjult tag med tekst fra Norsk stempelblad stempelplate.
Teksten på forsiden av kortet er også fra samme stempelplate.

Blomsten har jeg laget av gassbind og sydde på en knapp.
Limte litt glitterlim på.
Idèen til blomsten fant jeg her.
Båndet har jeg farget med
distress ink pute shabby shutter og litt vann.


Inni kortet har jeg pyntet enkelt.
Punchet ut noen border med Martha Stewart puncher.
Teksten er fra KH design.

Sirklene har jeg punchet ut..krøllet de litt og sydde på en knapp.


I dag er skikkelig ruskevær ...egentlig veldig koselig å sitte inne :o))
Ha en flott og kreativ dag alle sammen :o)
Klem Anne Kristine

9 kommentarer:

Randi Elisabeth sa...

HELT FANTASTISK:) Elsker grønnfargen du har brukt på både LO og kort. Liker maling, søm, detaljene med trykk knapper og taggen.
Kortet følte jeg hadde skikkelig 60talls stil over seg. Stempelet med de to jentene passet ferfekt når det ikke var malt til de papirene, og den blomsten var jo digg:)
Disse to falt virkelig i smak hos meg:) Kjempe flink er du;) Takk for inspirasjon;)

Kort og Søm sa...

Kjempe fine, med så mange flotte detaljer!
Ha en fin dag :O)

Anne sa...

Utrolig flott. Herlige grønnfarger, skikkelig flott papir! Både kort og LO var nydelig, lekker blomst du har laget også. :)
Og kjempekult med den datostemplingen.

Pia sa...

wow så søde farver og flot med malingen på layoutet. Du må have en dejlig dag.
knus Pia

Pinklady 68 sa...

En flott sommer LO av en konsentrert ung herremann:-) Fargene og detaljene perfekt sammen!
Et herlig grønt kort også!
Klem Laila.

Riet sa...

So wonderful,I love the photos and the image.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Elisabeth Helland sa...

hihi, så festlig å se at du også har brukt slike trykk-knapper, for nå har jeg liggende en liten herlighet med akkurat det på LO'en..hihi....og ja, grønt er skjønt, uten tvil om det, og her er det hele i en skjønn harmoni, uten tvil...ha en fin fin dag du og dine...

VikiTikkiTavi sa...

so beautiful!!!!! I really love it!

Randi Th. sa...

Helt nydelig!
Når jeg ser dette kortet, så ser jeg at man også kan bruke stempelmotiv som ikke er malt.... Noen ganger synes jeg det er et ork å lete frem distressen....

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...