torsdag 10. mars 2011

Utfordringen fra Scrappehuset...freestyle!

For noen uker siden fikk jeg en utfordring fra Scrappehuset 
"Hvem strekker seg litt lenger?".... og utfordringen var å  lage en LO i freestyle.
Ikke akkurat den stilen jeg føler meg "hjemme" i så dette var en skikkelig utfordring for
meg og satt langt inne... men når jeg først begynte på denne ble det faktisk veldig moro 
å leke med ulike teknikker og farger.

Bildet er av Philip på bursdagen sin skulle vise meg med 
fingrene hans hvor gammel han var blitt...og vips var alle ti fingrene oppe..og jeg måtte jo 
ta bilde, men vi fant ut at han måtte nok "ta vekk" en finger ..han var jo "bare" ni.

Stemplene jeg har brukt er fra Inkido, Tim Holtz og Autumn leaves.
Hatten er klippet ut fra et ark jeg først hadde malt med akrylmaling.
Fant en ødelagt meterstokk som jeg brukte for å vise tallet 9.
Takk til scrappehuset for en flott utfordring!
Ta en titt inn å se alt det fine de andre som ble utfordret har laget.

Ha en flott dag alle sammen og tusen takk for alle kommentarene. 
♥♥♥
Klem Anne Kristine

17 kommentarer:

marit sa...

Kjempe krativ!
Elsker alle de flotte fargene du har brukt, å alle de forskjellige teknikkene gjorde seg kjempe bra!

Hege sa...

Denne var helt herlig! Elsker fargene og alle detaljene.

Randi Elisabeth sa...

Dette mestrert du jo bare helt fantastisk:D Kjempekul Lo, mange kreative detaljer, herlige farger og historie;) Digger denne:D

Anonym sa...

Så stilig! Veldig kul LO, med mange spennende detaljer og det perfekte motivet, skjønn gutt:)
Klem Lill

❤ Kaia sa...

Vannvittig flott Anne...
Nydelige farger, og flotte bilder.
Ha en super dag.
Klem fra Kaia

Elisabeth Helland sa...

wow, wow og wow, dette var kjempegøy å se fra deg! simpelten elsker detaljene her på denne LO'en din....

Bodil sa...

Så flott LO. Mange flotte detaljer du har med.
klem :)

Pinklady 68 sa...

KJempe herlig bursdags LO!! Fargerik og fin..og flotte bilder:-) Stilige detaljer du har med også.

Ha en fin torsdag og god helg! Klem Laila.

Karina Beck sa...

Den stilart mestrer du også så flot. Flotte farver og lækre detaljer som syningen, tommestokken osv.

Ellen sa...

Wowwwww beautiful!!!

Hugs,
Ellen

livmme sa...

ååå den var herlig!
Flotte farger og så masse detaljer at en bare blir sittende og se og se. LOene dine er en nytelse å se på, mulig jeg lifter denne!

Pia sa...

wow du kan bare det hele super cool layout. Du må have en dejlig weekend
knus pia

Pauline sa...

Denne var jo helt knallbra!!!
Skikkelig herlig freestyle! ;-)

mettepip sa...

Kjempestilig Anne! Så fargerik og herlig med masse flotte detaljer.
Du mestrer dette også du!
klem fra
Mette

Ana Márquez sa...

A fantastic LO! :-)

Iselind sa...

LOen din ble bare så kul! Takk for at du tok utfordringen!

Ha en god helg.

Iselind

Linn Kr/sykepleier sa...

Råtøffe fargevalg. Sprek og kuuuuul LO med lekne og spennende detaljer.
Ideen med tomstokken var bare så bra. Tro om sambo blir glad om jeg knekker hans og bruker til scrapping. ;)
Takk for at du deltok, mektig imponert! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...