torsdag 8. mars 2012

Kort og tag


På dette kortet og tag'en har jeg brukt samme Sizzix dies - Frame, Shield w/Crown & Wings.
En nydelig dies som er pynt i seg selv. 

On this card and tag, I used the same Sizzix dies - Frame, Shield w/Crown & Wings.
Papirene er fra/papers from: Pion design


Bak på kortet har jeg brukt Sizzix dies - Gift Card Holder.
Back of the card I have used Sizzix dies - Gift Card Holder.



 På tag'en har jeg først embosset med Sizzix embossing folder Ornate Frame Set.
Stanset ut rammen i Tim Holtz Kraft - Core og pusset over med pussepapir.
Sprayet hele tag'en med Perfect Pearls Mists heirloom gold.

On the tag I first embossed with Sizzix embossing folder Ornate Frame Set.
 I used Tim Holtz Kraft - Core.
 Sprayed the tag with Perfect Pearls Mists heirloom gold.


Vinneren av mini blogg candy er / the winner of the mini blog candy is...




GUNN

Gratulerer! 
Send meg din adresse til aksholt@yahoo.no

Tusen takk for alle kommentarene/ thank's for all your comments ♥
Klem Anne Kristine
 
Produkter som er brukt/Supplies used:

7 kommentarer:

Kortmanitove sa...

Så flott dette var! Det var nye dies for meg, og de var kjempefine. Nydelige farger på tagen og et kjempeflott kort med så fine detaljer...
Tove

Gunn sa...

TUSEN TAKK for premie , dette var jo kjempekjekt:) Fin start på dagen:) Du har laget noen nydelige tags, kjempefine dies, de må jo prøves ser jeg:)Nydelige farger du har brukt også. Ha en fin dag. Jeg sender deg adresse på mail. Klem

Mie sa...

Wauw så gjorde du det igen. Du er så dygtig. Må "låne" lidt af din inspiration. knus

Pia sa...

så flot tag og kort og de nye dies ser lækre ud, nye behov jeg skal jo med Anja til Convention og der er mange butikker der alle har fået nye sager så mon ikke jeg får handlet selv om jeg hver gang siger til mig selv at jeg ikke mangler noget . Øv at i har sne her skulle det blive 10-11 grader og sol på søndag men vi har godt nok haft kulde de sidste dage så Poul har frosset mens han har gået udendørs og lavet skur og terrasse.
I må have en dejlig weekend og jeg håber snart solen og foråret kommer til jer i Norge
knus Pia

Martha sa...

This again is gorgeous!!

Anne-Eddie sa...

Fantastisk flotte dies!! Og kort og tag er nydelige!! Klem fra Anne-Eddie :)

Winnie sa...

Your tag is lovely! I love the sentiment. I also LOVE the tag above with the baby photo. Just precious.

Your scrapbooks are lovely...Adorble baby!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...