fredag 19. oktober 2012

A Compendium of Curiosities 2 Challenge # 25



 Ny utfordring i bloggen til
  Studio L3 utfordring # 25  s.53 i boken til
 Tim Holtz - A Compendium of Curiosities volum II 
New challenge at Studio L3 - 25
Tim Holtz - A Compendium of Curiosities volum II page 53
 
Perfect Pearls liker jeg veldig godt å bruke så denne ukens utfordring var mitt i blinken for meg :o))
Selve bakgrunnen er distresset med distress stain - picket fence, bundled sage, forest moss, perfect pearls pulver - forever green...pluss vann.
 
Øyenstikker er først stemplet og embosset på selve tag'en....vingene stemplet og embosset jeg igjen og klippet de ut...limte de fast på tage'en.
Malte med perfect pearls - forever green, green patina og sour apple på vingene som beskrevet i boken til Tim.
 
 


Jeg ønsket å fremheve noen ord fra dette stempelt..limte på en fragments med glossy accents.


Puttet noen perler sammen med et ord i flasken...limte perlene med glossy accents.
 

Tusen takk for alle oppmuntrende kommentarer ♥
Ønsker deg en riktig god helg!
Anne Kristine

Produkter som er brukt:

15 kommentarer:

Linda sa...

wow, jättesnygg!!! Du är verkligen jätteduktig och det är så härligt att kika in på din blogg, önskar dig en fin helg kram linda

Lillians Blogg sa...

Å kjære vakre vene - nå tok du pusten fra meg - noe så lekkert - jeg elsker grønne farger. Rett og slett RÅlekkert Anne. God Helg. Klem

Miriamart sa...

cudowne :)

Carol sa...

Gorgeous! Love the shimmer on the dragonfly wings! The addition of the mini bottle and pen nib is fabulous!

Anonym sa...

Du er helt fantastisk og ingen kan måle seg med dine prosjekter. Den aller beste bloggen har du og jeg følger spent med hver dag. Inger;-)

❤ Kaia sa...

WOW Anne, noe så lekkert !!!!
Neste SC treff får du ha et lite kurs for oss...
De er så nydelige disse tag'ene dine, jeg blir helt matt !!!
Nå skal jeg på fest, to-tiden i natt drar vi til flyplassen, og 07.40 suser vi avgårde. Skal ta med litt sol og varme til deg :)

Klem fra Kaia

PS ha ei super helg !!!

Pia sa...

Du mestre bare alle stilarter, du er super dygtig så flot tag med lækre detaljer
Du må have en god weekend, vi er nu flyttet tilbage til vores vinterhus så skal lige have alle mine scrapsager på plads og finde mig tilrette igen og vores lille hundehvalp Molly skal også lære et nyt sted at kende men hun er glad bare vi er der
I må have en dejlig weekend her i Danmark har vi så dejligt lunt vejr
så vi må nyde det de næste par dage
håber også i har fået lidt af det dejlige lune vejr i Norge
knus fra Pia

Paper Profusion sa...

Your tag is stunning. Love its green vibrance and shimmer - it is jewel like. The embellishments are wonderful and so enrich its beauty. Nicola x

Matilde sa...

WOW! It's amazing! I love it :))

Words and Pictures sa...

What a glorious creation! Love the shimmering greens - like a summer's day, and your use of the dragonfly blueprint is wonderful!
Alison x

jannek sa...

WOW!.. så nydelig.Du er en fantastisk kunstner,
Blir stum av beundring av å se på det du lager.

Riet sa...

So beautiful tag.


Hugs Riet.xx

Anonym sa...

Wow!!! New stamps!!! I like the way you used it? multilayered !!!
Fantastiс!!

Astrid Maclean sa...

Stunning tag, love the green shimmering colour, - such a great choice for the dragon fly stamp. Just beautiful!!

Anja v K@@rten sa...

Very very beautiful!!!
Groetjes, Anja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...