søndag 6. januar 2013

Sketchy Colors


Årets første utfordring hos Sketchy Colors.
Vi starter opp med fargeutfordring med fargene ORANGE og BURGUNDER.
Denne mnd. sponsor er Ett Trykk.

Det ble mye orange på mitt tagkort...og bittelitt burgunder. 
Bakgrunnen på tag'en er distresset med distres stain - spiced marmelade, wild honey, rusty hinge og perfect pearls pulver - mandarin. 
Stempler fra Tim Holtz. 
Sommerfuglen er påført Glossy Accents
Blomster fra Wild Orchid Crafts
Malte med orange dabber på toppen av blomstene.







Ha en fin søndag!
Anne Kristine
Produkter som er brukt:

11 kommentarer:

lam sa...

så flot og elegant og fyldt med fede flotte detaljer

Luce sa...

Lekkert med alt det orange! Ha en flott søndag :o)

Maya sa...

Hurra for deg, Anne Kristine!!
Ingen lager tags som du, og fy fader så utrolig stilige de er!!
Gleder meg villt til du kommer hit en gang og skal ha "kurs" med meg, bare du og jeg ♥
Nydelige detaljer, lekre farger (jepp jeg synes det!) og gjett hvem som fikk lyst til å prøve seg på en tag ;)
Ha en flotters søndag,
klem fra Maya

Unni Marie sa...

Kjempekult. Det var bare råtøft med orange, og alle detaljene.

❤ Kaia sa...

Helt enig Maya, jeg vil også på tag-kurs med Anne....
Denne var rålekker, NYDELIG gul-orange farge, lekre trykk og detaljer. Det er du og Tim'ern.... Fantastisk...
Gleder meg til resten av tag'ene som jeg vet det kommer noen av i 2013 også...

Klem fra Kaia

Astrid Maclean sa...

A Stunning tag!!! The colours just glow and the stamping is so beautifully done, fabulous!!

Mette sa...

Kjempefin tag, Anne Kristine! Resultatet ditt ble kjempebra!

Gleder meg til å bli bedre kjent med deg!
Klem fra Mette

Wenche sa...

Vel...nå synes jeg jo at ALT du lager er så lekkert og denne tag'en er intet unntak og det er nok fler enn Maya som kunne tenke seg et kurs med deg, hihi.
Gleder meg til fortsettelsen og til å bli bedre kjent med deg og de andre jentene hos SC :0)
Klem fra Wenche

Synnøve sa...

Hærlig tag-kort!!! Digger fargene, sååå fint:)
klem

Anita Houston The Artful Maven sa...

Gorgeous! Love the warm color, and the fold held by the spinner...brilliant!

Micha sa...

Superbe ! Cette couleur en "jette" et le papillon est mis en valeur... Amitiés.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...